مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 00:152023-09-26سياسي

نقش رزمندگان محله جهادیه سمنان در دفاع مقدس از زبان نماینده رهبری


نماینده ولی فقیه در استان سمنان با یادآوری نقش رزمندگان مسجدالنبی (ص) جهادیه در طول سال های دفاع مقدس گفت: در همین محله جهادیه، رزمندگان بزرگواری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که محضر امام عصر (عج) را درک کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان امشب در جمع نمازگزاران مسجدالنبی (ص) جهادیه سمنان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی اظهار کرد: بر اساس روایات، اگر یک روز حجت خدا روی زمین نباشد، زمین اهل خود را فرو خواهد برد.

وی عرض ارادت مستمر محضر امام زمان (عج) را لازم اما ناکافی دانست و افزود: آیت الله العظمی بهجت (ره) می فرمودند امام عصر (عج) قبل از آنکه انسان لب به سخن بگشاید، از سخن انسان مطلع است؛ اگر خود را در محضر آن امام بدانیم، از گناه و معصیت دوری خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به سعه وجودی بی نهایت حضرت ولی عصر (عج) گفت: کل عالم امکان در محضر امام زمان (عج) مانند یک کف دست قابل رؤیت است و هیچ فعل حلال و حرامی از نظر آن حضرت پنهان نخواهد ماند.

مطیعی با بیان اینکه امام زمان (عج) از انسان ها دور نیست، اظهار کرد: شاید برخی افراد توفیق دیدن جمال نورانی امام زمان (عج) را داشته باشند؛ اما اگر در معرض ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش رزمندگان محله جهادیه سمنان در دفاع مقدس از زبان نماینده رهبری

نقش رزمندگان محله جهادیه سمنان در دفاع مقدس از زبان نماینده رهبری