مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-07اقتصادي

از زاهدان تا مترو تهران، شبکه های بیگانه در به در به دنبال بهانه


آنچه این روزها در رسانه های فارسی زبان خارجی منعکس می شود، آخرین تقلا برای جلوگیری از هدررفت دست کم یک سال سرمایه گذاری در جهت تکرار التهابات پاییزی 1401 است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - ایرنا نوشت: آنچه امسال در سالگرد آغاز التهابات پاییزی در شهرهای ایران اتفاق افتاد بسیار دور از انتظار رسانه های بیگانه و در واقع سکانداران جبهه تبلیغاتی ضدجمهوری اسلامی بود.

ناامیدی از خیابان های تهران و دیگر شهرها اما باعث نشد تا این رسانه ها از فرصت ها و پتانسیل هایی که تصور می کردند در استان های مرزی مانند سیستان و بلوچستان وجود دارد، چشم پوشی کنند.

تکرار ناکامی در سیستان و بلوچستان سالگرد جمعه خونین زاهدان  کلیدواژه پرتکرار رسانه های خارجی فارسی زبان در روزهای منتهی به پایان هفته گذشته بود؛ عبارتی با بار هیجانی قوی تا شاید پس از ناکامی این رسانه ها برای کشاندن عده ای به خیابان و راه اندازی آشوبی دوباره در سالگرد درگذشت  مهسا امینی ، لااقل سیستان و بلوچستان دوباره به هم بریزد.

جمعه گذشته به عنوان سالگرد رخداد تلخی که هشتم مهرماه سال گذشته در سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد، مدت ها برنامه ریزی شده بود تا تجمعاتی برگزار شود و شبکه های بیگانه برای روشن کردن دوباره آتش آشوب در این استان، از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از زاهدان تا مترو تهران، شبکه های بیگانه در به در به دنبال بهانه

از زاهدان تا مترو تهران، شبکه های بیگانه در به در به دنبال بهانه