مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 07:352023-10-08فرهنگي

انتشار فراخوان جایزه ویژه قزوین در جشنواره ملی چندرسانه ای میراث‎ فرهنگی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین از انتشار فراخوان جایزه ویژه قزوین در رویداد جشنواره ملی چندرسانه ای میراث فرهنگی خبر داد.

- علیرضا خزائلی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: برنامه جایزه ویژه قزوین با هدف ارسال آثار مرتبط با میراث فرهنگی قزوین ذیل رویداد ملی جشنواره چندرسانه ای میراث فرهنگی طراحی شده تا با حضور موثر هنرمندان، عکاسان و پژوهشگران و فعالان فضای مجازی تولیدکننده آثار با محتوای ویژه قزوین در این جشنواره، قزوین و ظرفیت های منحصربه فرد تاریخی، فرهنگی و هنری آن به شایستگی معرفی شود.

وی افزود: در بخش جایزه ویژه قزوین تولیدکنندگان می توانند آثار خود را در پنج محور شامل مجموعه عکس از کاروانسرای جهانی سعدالسلطنه ( بین 5 تا 10 فریم)، ولاگ (محتوای ویدئویی از جاذبه های قزوین در فضای مجازی)، موسیقی شامل موسیقی فولکلور و لالایی فولکلور، نمایشنامه شامل نمایش خیابانی و صحنه ای و آثار مکتوب شامل کتاب، رساله های دانشگاهی (ارشد و دکتری) به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین اضافه کرد: مهلت ارسال آثار برای بخش جایزه ویژه قزوین تا تاریخ 30 مهر 1402 تعیین شده و تولیدکنندگان اثر می توانند طی این مدت با مراجعه به تارنمای جشنواره به آدرس http://ch-festiva


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار فراخوان جایزه ویژه قزوین در جشنواره ملی چندرسانه ای میراث‎ فرهنگی

انتشار فراخوان جایزه ویژه قزوین در جشنواره ملی چندرسانه ای میراث‎ فرهنگی