مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 17:052023-09-26اقتصادي

انتشار ویدیوهایی از انتقال اتباع افغان و گلایه یک مسؤول


  بسیاری از اتباع خارجی در استان هرمزگان از لیردف جاسک تا پارسیان به کار مالخری یا همان خرید ضایعات غیر قانونی مشغول هستند که این حوزه ارتباط مستقیمی با خرید اموال دزدی دارد.

از سوی دیگر برخی از اتباع خارجی بخصوص در شرق استان به عنوان راننده در قاچاق سوخت مشارکت دارند و بدلیل بعضا ناآشنایی با محورهای مواصلاتی استان، منجر به وقوع تصادفات مرگبار می شوند.

عده ای از اتباع خارجی نیز در حوزه قاچاق سوخت دریایی و قاچاق کالا در قشم به کار مشغول هستند و عده ای دیگر نیز با اجاره شراکتی یک منزل بخصوص در حواشی شهر بندرعباس، نرخ کرایه خانه را نیز افزایش داده اند.

هرمزگان از کمبود زیرساخت های آموزشی نیز رنج می برد و با این حال امسال میزبان تحصیل شمار زیادی دانش آموز تبعه بیگانه نیز در مدارس است که والدین را از این وضعیت نالان کرده است.

عبدالله مبینی رییس سازمان ملی مهاجرت نیز چندی قبل در این باره در نشستی پیرامون ساماندهی اتباع و مهاجران غیرمجاز در هرمزگان و بویژه جزیره های قشم و کیش، گفت: باتوجه به اینکه این مهم در اولویت برنامه دولت سیزدهم قرار دارد،  برای برطرف کردن مشکلات حوزه اتباع و مهاجران غیرمجاز و مقابله با معضل ورود غیرقانونی اتباع خارجی به مرزها، باید راهکاری اساسی اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار ویدیوهایی از انتقال اتباع افغان و گلایه یک مسؤول

انتشار ویدیوهایی از انتقال اتباع افغان و گلایه یک مسؤول