مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-23فرهنگي

وزیر ارشاد: 15 هنرستان به مجموعه هنرستان های زیبا در کشور افزوده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز یک مهرماه در هفتادمین سال هنرستان های هنرهای زیبایی تهران در هنرستان کمال الملک در آیین جشن مهر و هنر ، اظهار کرد: مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد به واسطه ی هنرستان هنرهای زیبا به نوعی در جشن آغاز سال تحصیلی سهیم است؛ در 2 سال اخیر 15 هنرستان جدید به مجموعه هنرستان های زیبا در سراسر کشور افزوده شده است.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم در 2 سال آینده نیز به وعده خود جامه عمل پوشانده و حداقل در هریک از استان های کشور یک هنرستان دخترانه و پسرانه داشته باشیم و باتوجه به اینکه هنرستان ها در کشور  قدمت بالایی دارند؛ همین مجموعه نیز یکی از مجموعه ها ی هنری دیرپای شهر تهران است و امسال نیز آغاز هفتادمین سال خود را جشن می گیرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: اتفاق خوبی نیز با بازسازی در این مجموعه رخ داده است که امکان جذب دانش آموز و هنر آموز جدید را فراهم کرده است و این باعث خوشحالی این مجموعه با نام هنرمند نامی کشورمان استاد کمال الملک است.

  اسماعیلی گفت: امروز برای فرزندانمان و هنرآموزان عزیزمان تنفس در مکانی که بزرگان این کشور در آن زیست کرده اند و آموزش داده اند و آموزش گرفته اند یک فرصت مغتنم است و در مجموعه هنرهای زیبا شخصیت های بزرگی تا به امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد: 15 هنرستان به مجموعه هنرستان های زیبا در کشور افزوده شد

وزیر ارشاد: 15 هنرستان به مجموعه هنرستان های زیبا در کشور افزوده شد