مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-21اجتماعي

درخواست پناهیان برای تعطیلی آموزش و پرورش


حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه ما واقعاً زندگی مان گره خورده به همه مظلومین دنیا، گفت: «این مطلبی است که باید فهم کرد، باید آموزش داد.

اگر آموزش و پروش نتواند این را به کودکان ما آموزش بدهد که در این چهل سال نتوانست آموزش بدهد، - حجت الاسلام پناهیان با بیان اینکه ما واقعاً زندگی مان گره خورده به همه مظلومین دنیا، گفت: این مطلبی است که باید فهم کرد، باید آموزش داد.

اگر آموزش و پروش نتواند این را به کودکان ما آموزش بدهد که در این چهل سال نتوانست آموزش بدهد، باید این آموزش و پرورش را تعطیل کرد.

او با مثال زدن جوان صهیونیست که می گوید فلسطینی ها در ملک عاریتی هستند و هر لحظه بخواهیم بیرون شان می کنیم و ما قوم برگزیده هستیم و یک دین تحریف شده و غیرانسانی را ترویج می دهد، گفت: ولی دانش آموز ایرانی چه باید بگوید که نمی گوید؟ آموزش و پروش، شورای عالی انقلاب فرهنگی، شورای عالی آموزش و پرورش که تاکنون در این چهل سال وظیفه خود را قطعا انجام نداده اید.

هر دانش آموز ایرانی باید بگوید، همه مظلومان جهان منتظر ما ایرانی ها هستند تا ما آنها را نجات بدهیم.

حوزه علمیه! اگر هر بچه مسجدی این جملات را نگوید و از عمق جان باور نداشته باشد، در مقابل آن جوان صهیونیستی که خاخام ها او را تربیت کردند، شما رسالت خود را انجام نداده اید و آن این است که هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست پناهیان برای تعطیلی آموزش و پرورش

درخواست پناهیان برای تعطیلی آموزش و پرورش