مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 18:512023-10-06حوادث

کشف و ضبط بیش از یک تن مواد مخدر در اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جواد تقوی پیش از خطبه های نماز جمعه شهر اردبیل به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: در یک سال اخیر، یک تن و 353 کیلوگرم مواد مخدر در اردبیل کشف و ضبط شد که این میزان کشفیات نسبت به یک سال ماقبل آن 23 درصد رشد نشان می دهد.

وی با اشاره به مأموریت اولویت دار پلیس در مبارزه با موادمخدر، قاچاقچیان و سوداگران مرگ افزود: با جمع آوری 4 هزار و 379 معتاد متجاهر اغلب آنها به کمپ های ترک اعتیاد انتقال داده شدند تا زمینه حفظ سلامت آنها فراهم آید همچنین ارزش ریالی کالاهای قاچاق در سال جاری با 100 درصد رشد بالغ بر یک هزار و 114 میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی اردبیل تصریح کرد: با هوشیاری پلیس 2 میلیارد و 270 میلیون تومان منابع مالی سرقت رفته در فضای مجازی به مالباختگان بازگردانده شده است که 90 درصد پرونده های جرایم سایبری و فضای مجازی در استان اردبیل در نیمه اول امسال کشف شده است هم چنین اکثر متهمان جرایم سایبری نوجوانان هستند که ما از اینجا به خانواده ها هشدار می دهیم که مراقب رفتار فرزندان خود به ویژه فعالیت شان در حوزه فضای مجازی باشند.

  تقوی ادامه داد: با توجه به وقوع جرایم سایبری به صورت آنی و لحظه ای مردم استان در صورت مشاهده چنین جرایمی می توانند از طریق شماره تلفن 96380 آن را به پلیس فتا گزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط بیش از یک تن مواد مخدر در اردبیل

کشف و ضبط بیش از یک تن مواد مخدر در اردبیل