مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 16:012023-10-10بين الملل

مهلت دو ساعته حماس به ساکنان عسقلان برای تخلیه شهرک


القسام شاخه نظامی جنبش حماس در واکنش به حملات هوایی بی سابقه رژیم کودک کش، اعلام کرد که ساکنان شهر عسقلان تا ساعت پنج عصر امروز مهلت دارند آن را تخلیه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابوعبیده سخنگوی گردانهای القسام شاخه نظامی حماس امروز سه شنبه در چهارمین روز عملیات طوفان الاقصی ، در پاسخ به حملات هوایی بی رحمانه رژیم موقت اسراییل به مردم ساکن غزه اعلام کرد که بزودی شهرک عسقلان را زیر آتش خواهد رفت.

  ابوعبیده اعلام کرد: در پاسخ به جنایت دشمن در کوچاندن اجباری مردم ما از چندین منطقه در نوار غزه، به ساکنان شهر اشغالی عسقلان تا ساعت 17 مهلت می دهیم که آن را ترک کنند.

ما هشدار دادیم و مسئولیتی هم نداریم.

حماس امروز قبل از این نیز در بیانیه ای  علاوه بر مردم کرانه باختری از اعراب ساکن سرزمین اشغالی در سال 1948 نیز خواسته بود که علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از قدس قیام کنند.

  در بیانیه امروز حماس برای بسیج و خیزش عمومی آمده است که از مردم خود در خاک اشغالی 1948، از مردم غیور و قهرمان میخواهیم که بسیج شوند و تجمع کنند و در مسجد الاقصی حضور به هم برسانند تا از اسلامیت و پیام آسمانی آن حمایت کنیم و گله های شهرک نشینان را از آلوده کردن آن بازداریم و همه طراحی های فاشیستی که هدفش تقسیم و یهودی سازی قدس و بنا کردن معبد کذای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت دو ساعته حماس به ساکنان عسقلان برای تخلیه شهرک

مهلت دو ساعته حماس به ساکنان عسقلان برای تخلیه شهرک