مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 16:302023-09-27اقتصادي

طرح نجات تبریز دچار اما و اگر


مقرر شده بود پروژه طرح نجات تبریز با تامین اعتبار یک هزار میلیارد تومانی توسط اداره کل راه و شهرسازی و اجرای آن توسط شهرداری تبریز انجام گیرد ولی هیچ مبلغی پرداخت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار امروز در جریان برگزاری یکصد و پنجاه دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز  با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر تحقق منابع و سهم شهرداری تبریز از تغییر کاربری ها اظهار کرد: سهم شهرداری تبریز از محل ماده 101 و 10 درصد ارزش افزوده پرداخت نمی شود و  با وجود آن نزدیک هفتاد هکتار از سایر کاربری ها را به فضای سبز تبدیل کردیم به خصوص اراضی ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی که در حال تملک آنها نیز هستیم.

وی گفت: مقرر شده بود پروژه طرح نجات تبریز با تامین اعتبار یک هزار میلیارد تومانی توسط اداره کل راه و شهرسازی و اجرای آن توسط شهرداری تبریز انجام گیرد ولی هیچ مبلغی پرداخت نشده و تا کنون شهرداری تبریز به تنهایی نزدیک به 500 میلیارد تومان برای تملک و مسیرگشایی خیابان انقلاب هزینه کرده است.

هوشیار همچنین از مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی خواستار تحویل اراضی شهرک یادگار امام شد و افزود: اگر اجرای پروژه رینگ غربی تبریز توسط اداره کل راه و شهرسازی تسریع شود شاهد تحقق توسعه تبریز به سمت جنوب شهر خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نجات تبریز دچار اما و اگر

طرح نجات تبریز دچار اما و اگر