مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:122023-10-18فرهنگي

مسابقه نقاشی پاییز زرشکی


مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری چهاردرخت بیرجند گفت: همزمان با جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی مسابقه نقاشی، طراحی و تصویرسازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، نرگس وفادار، مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری چهاردرخت بیرجند امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: همزمان با جشنواره ملی زرشک در خراسان جنوبی مسابقه نقاشی، طراحی و تصویرسازی برگزار می شود.

وی گفت: شرکت در این مسابقه در دو بخش موضوعی و تکنیک امکان پذیر است.

   در بخش تکنیک، طراحی و نقاشی خلاقانه با متریال زرشک در سایزA3  و در بخش موضوعی تکنیک اثر آزاد است و می توان به موضوعات پاییز سرخ کویر، درخت زرشک (کاشت، مراقبت، معرفی) و برداشت محصول زرشک پرداخت.

به گفته وی اسکن نقاشی با رزولوشن Dpi 300  و به صورت فایل با فرمت jpg باید ارسال گردد.

مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری چهاردرخت بیرجند با اشاره به این که علاقه مندان برای حضور در این مسابقه تا 29 مهر فرصت دارند افزود: برپایی نمایشگاه 29 مهر و اختتامیه 3 آبان خواهد بود.

مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری چهاردرخت بیرجند با اشاره به این که چاپ 30 اثر برگزیده در کتاب مسابقه و اهدا به شرکت کنندگان برتر در لیست جوایز این مسابقه قرار دارد، افزود: جوایز نفر اول 3 میلیون تومان و لوح تقدیر بعلاوه تندیس جشنواره، نفر دوم 2 میلیون تومان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه نقاشی پاییز زرشکی

مسابقه نقاشی پاییز زرشکی