مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:502023-09-26اقتصادي

تعیین تکلیف املاک واقع در طرح تفصیلی شهر زنجان نیاز به تخصیص اعتبار دارد


شهردار زنجان با بیان اینکه تعیین تکلیف املاک واقع در طرح های طرح تفصیلی نیاز به تخصیص اعتبار دارد، گفت: شهرداری زنجان آماده اجرای طرح ها است ولی منابع مالی آن باید مشخص شود.

- ایسنا/زنجان شهردار زنجان با بیان اینکه تعیین تکلیف املاک واقع در طرح های طرح تفصیلی نیاز به تخصیص اعتبار دارد، گفت: شهرداری زنجان آماده اجرای طرح ها است ولی منابع مالی آن باید مشخص شود.

علیرضا فیروزفر ظهر امروز (4 مهرماه) در جلسه علنی شورای شهر زنجان، اظهار کرد: ایجاد یک سری تکلیف برای شهرداری در حالی که اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است، باعث بروز مشکلات می شود.

در حال حاضر 70 هکتار از اراضی شهر زنجان در طرح تفصیلی است در حالی که ریالی منبع مالی آن مشخص نیست.

وی تصریح کرد: برای اجرای طرح ها باید منابع مالی در اختیار شهرداری قرار بگیرد که قطعا در این صورت ما آماده همکاری و اجرای سریع تر طرح ها هستیم.

این مسئول در بخش دیگری با اشاره به آخرین وضعیت پل های عابر پیاده زنجان نیز گفت: تعدادی از این پل ها مجهز به آسانسور و پله برقی بودند که لوازم آسانسورها در برهه ای به سرقت رفته و عملا تجهیزاتی برای تعمیر وجود ندارد و در رابطه با پله برقی نیز استاندار ایمنی آنرا تایید نکرده است و در این راستا تعیین تکلیف سه پل در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف املاک واقع در طرح تفصیلی شهر زنجان نیاز به تخصیص اعتبار دارد

تعیین تکلیف املاک واقع در طرح تفصیلی شهر زنجان نیاز به تخصیص اعتبار دارد