مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:302023-10-02اجتماعي

اجرای طرح «مدارس همدل» در نهاوند


کارشناس روابط عمومی و امور فرهنگی کمیته امداد نهاوند از اجرای طرح «مدارس همدل» خبر داد و گفت: در این طرح افراد مستعد کاملا رایگان در مدارس هیات امنایی و غیر دولتی ثبت نام می شوند.

- محمدرضا جهان پناه امروز با گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند با بیان اینکه یک هزار و 160 دانش آموز و 100 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند که از خدمات تحصیلی و کمک معیشتی بهره مند می شوند اظهار کرد: این قشر سالانه از خدمات و مستمری مجموعه شامل کمک هزینه تحصیلی، توانمندسازی تحصیلی و مشاوره تحصیلی برخوردار می شوند.

وی با بیان اینکه در این میان خیرین و مراکز نیکوکاری نیز نقش مؤثری دارند افزود: به منظور حمایت بیشتر از دانش آموزان نیازمند به ویژه افراد زیر پوشش مراسم جشن عاطفه ها در مدارس شهرستان برگزار و کمک های مردمی جمع آوری شد.

کارشناس روابط عمومی و امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند افزود: سال گذشته 550 میلیون تومان کمک مردم نیکوکار توسط کمیته امداد جمع آوری شد که 480 میلیون تومان به صورت کالا و مابقی نقدی بود.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن 100 میلیون تومان از طریق مدارس جمع آوری شد که در اختیار مدیران قرار داده شد تا بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «مدارس همدل» در نهاوند

اجرای طرح «مدارس همدل» در نهاوند