مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-08فناوري

دسترسی 31 روستای ایلام به اینترنت پرسرعت


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: طی 2 سال گذشته تاکنون 31 روستای استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل شده اند.

- علی کریمی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام صبح یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس از ایلام گفت: طی 2 سال گذشته تاکنون 31 روستای استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت 3G/4G متصل شدند.

  وی افزود: در این بازه زمانی، تعداد 17 سایت نیز توسط همراه اول از 2G به 3G یا 4G ارتقاء یافته است.

  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام با اشاره به اینکه از این تعداد 31 سایت جدید در روستاهای استان، 18 سایت توسط همراه اول، 13 سایت توسط ایرانسل، یک سایت توسط شرکت های وب بوده است یادآور شد: هر سایت جدید با اعتبار 32 میلیارد ریال و ارتقا سایت نیز با اعتبار 15 میلیارد از محل اعتبارات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است.

  وی تاکید کرد: با توجه به شکل گیری رویکرد جدید وزارت ارتباطات با هدف توسعه زیرساخت و خدمات دیجیتال در استان ، شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک، تعامل پذیری، اشتغال و اقتصاد دیجیتال، 5 خدمت وابسته به هم را برای توسعه ارتباطات استان ضروری دانست.

  کریمی با اشاره به اینکه همه روستاهای بالای 20 خانوار استان با برنامه ریزی صورت گرفته توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی 31 روستای ایلام به اینترنت پرسرعت

دسترسی 31 روستای ایلام به اینترنت پرسرعت