مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:212023-09-25اقتصادي

آغاز عملیات تعمیرات اماکن ورزشی استان مرکزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک مسعود پیرایش صبح امروز با حضور در تعدادی از اماکن ورزشی مجموعه ورزشی شهدای پنج مرداد اراک اظهار داشت: تعمیر و بهسازی اماکن ورزشی به صورت جدی در دستور کار است و میبایست به جای ساخت و ساز های جدید به دنبال تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی باشیم.

وی تاکید بر لزوم توجه به تعمیر، بازسازی و نگهداری اماکن ورزشی کلانشهر اراک افرود: بیشتر از اینکه دنبال احداث پروژه های جدید ورزشی باشیم ، باید تعمیر و نگهداری اماکن ورزشی را درسطح استان اولویت کار خود قرارداده ، تا بتوانیم  سالن هایی در خور شان ورزشکاران و قهرمانان داشته باشیم.

سکاندار ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: در حال حاضر برخی سالن ها و مجموعه های ورزشی در استان نیاز فوری به تعمیرات و بهسازی دارند و انشاالله در صورت همکاری مسوولین استانی و شهرستانی بتوانیم در این زمینه گامهای مهم و موثری برداریم.

پیرایش  گفت: نگهداری و تعمیرات و تجهیز اماکن ورزشی فعلی اگر به موقع و درستی انجام نشود،در آینده انبوهی از فضاهای ورزشی فرسوده روی دست ورزش استان باقی خواهد ماند و نباید از این مسئله مهم غافل شد.

امروز پیرایش مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی بهمراه قائم مقامی معاون ورزشی خود در (پایگاه قهرمانی و مرکز سنجش استان ، سالن تخصصی بدمینتون ، سالن تخصصی ژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات تعمیرات اماکن ورزشی استان مرکزی

آغاز عملیات تعمیرات اماکن ورزشی استان مرکزی