مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-19اقتصادي

مشارکت نفت بندرعباس در بهسازی راه ها و تامین آب شرب


مدیرعامل شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس از مشارکت پالایش نفت بندرعباس در بهسازی راه های مواصلاتی روستایی و تامین آب شرب پایدار برخی از مناطق بخش مرکزی خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس از مشارکت پالایش نفت بندرعباس در بهسازی راه های مواصلاتی روستایی و تامین آب شرب پایدار برخی از مناطق بخش مرکزی خبر داد.

هاشم نامور در گفتگو با ایسنا با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بهسازی راه های مواصلاتی پنج روستا در راستای مسئولیت های اجتماعی، اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، در طرح رفع نقاط حادثه خیز و بهسازی محور مواصلاتی پنج روستای شهرو، چاهو، بلندو، گربند و سودرو از توابع شهرستان بندرعباس مشارکت خواهد کرد.

وی بیان کرد: در راستای تحقق اهداف شرکت و ایفای مسئولیت های اجتماعی و کمک به توسعه زیرساخت های استان به ویژه در حوزه راه، این تفاهم نامه فی مابین شرکت پالایش نفت بندرعباس، استانداری هرمزگان و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به امضاء رسید.

مدیرعامل پالایشگاه نفت بندرعباس با اشاره به اینکه هدف از اجرا این طرح ایمن سازی راه های روستایی و کمک به توسعه بیشتر روستاها است، افزود: شرکت پالایش نفت بندرعباس در این طرح با اعتبار 100 میلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت نفت بندرعباس در بهسازی راه ها و تامین آب شرب

مشارکت نفت بندرعباس در بهسازی راه ها و تامین آب شرب