مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 22:452023-09-26سياسي

جبهه مقاومت روز به روز توانمندتر می شود


به برکت انقلاب اسلامی، امروز جبهه مقاومت روز به روز توانمندتر می شود و شهدا نقش مؤثری در توانمندی و اقتدار این جبهه داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری - فرمانده نیروی زمینی ارتش در یادواره شهید آبشناسان و شهدای این نیرو که عصر امروز (سه شنبه) در تالار اندیشه تهران برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران گفت: هفته دفاع مقدس بهانه ای است تا سر تعظیم به شهدا فرود آوریم و از خانواده ای شهدا قدردانی کنیم.

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه شهدا بی نظیر، بی بدیل و ولایتمدار بودند، یادآور شد: شهدا هیچ زمانی ولی فقیه را تنها نگذاشتند؛ امروز ما نیز همچون شهدا مولای خود رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) را تنها نمی گذاریم تا شرمنده شهدا نباشیم.

وی در ادامه به مجاهدت های شهید آبشناسان در جنگ تحمیلی اشاره و بیان کرد: یادآوری نام شهیدان خدمت بزرگی به جامعه اسلامی است.

شهید آبشناسان شخصیت بی نظیری بود که صدام ملعون برای سر این شهید عزیز جایزه بزرگی تعیین کرده بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در ایران اسلامی شخصیت های زیادی همچون شهید آبشناسان داریم، اظهار داشت: شهدا الگوی بسیار خوبی برای همه ما در طول زندگی هستند که راه رستگاری را به ما نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت روز به روز توانمندتر می شود

جبهه مقاومت روز به روز توانمندتر می شود