مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:552023-10-08بين الملل

از اقتدار مقاومت تا زبونی اسب بازنده!


عملیات طوفان الاقصی علاوه بر به رخ کشیدن قدرت مقاومت و ضعف صهیونیست ها، از دو بُعد تاثیرگذاری بر نیروهای سیاسی، امنیتی و نظامی رژیم قابل توجه است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: روز گذشته یعنی شنبه هفتم اکتبر، گروه های مقاومت فلسطینی با اجرای عملیات  طوفان الاقصی ، انتقامی تاریخی از جنایات رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی گرفتند تا بر همگان آشکار شود که معادله قدرت در غرب آسیا و به ویژه در خصوص پرونده فلسطین سمت و سویی دیگر به خود گرفته است.

این اتفاق بزرگ دارای ابعاد گوناگونی است که باید در ارزیابی موضوع بدان توجه داشت: نخست؛ عملیات طوفان الاقصی در طول 60 سال گذشته بی سابقه بود، چه، پیش از این اقدامات جریان مقاومت عمدتا دفاعی و یا به صورت عملیات های ویژه و محدود در برابر تهاجم و تجاوز رژیم صهیونیستی صورت می گرفت، اما این عملیات از نقطه نظر استفاده از اصل غافل گیری، عملیات در عمق، استفاده از سلاح های مختلف، پیش روی زمینی، تصرف سرزمین، گرفتن تلفات بالا از اشغال گران و به اسارت گرفتن صدها صهیونیست قطعا بی نظیر است و نشان از قدرت افزایی مستمر جبهه مقاومت دارد.

دوم؛ برای تدارک و اجرای چنین عملیاتی، بدون شک اقدامات اطلاعاتی، شناسایی و امنیتی بسیار دقیق و پیچیده ای انجام شده که با توجه به سرمایه گذاری سنگین اشغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اقتدار مقاومت تا زبونی اسب بازنده!

از اقتدار مقاومت تا زبونی اسب بازنده!