مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-02پزشكي

ایجاد سامانه ملی گردشگری سلامت به دانشگاه علوم پزشکی مشهد محول شد


معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در راستای ارائه خدمات نظام مند ملی به اتباع و گردشگران خارجی سامانه ملی گردشگری سلامت به صورت پایلوت کشوری در این دانشگاه ایجاد می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در راستای ارائه خدمات نظام مند ملی به اتباع و گردشگران خارجی سامانه ملی گردشگری سلامت به صورت پایلوت کشوری در این دانشگاه ایجاد می شود.

شاپور بدیعی اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات نظام مند ملی به اتباع و گردشگران خارجی در 3 حوزه بهداشت، درمان و پژوهش، سامانه ملی گردشگری سلامت به صورت پایلوت کشوری در این دانشگاه ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه مشکل بزرگ در سامانه های سلامت کشور این است که قابل استفاده برای افراد خارجی نیست، اضافه کرد: سامانه های فعلی عموما به زبان فارسی است و اطلاعات کاملی در اختیار مخاطب قرار نمی دهد .

بدیعی با بیان اینکه در اکثر سامانه های موجود باید با کدملی و شماره تلفن وارد شد و اتباع امکان استفاده از آن را ندارند، خاطرنشان کرد: هدف اصلی از ایجاد سامانه، تسهیل گری اتباع غیر ایرانی برای معرفی توانمندی سلامتی کشور است، زیرا در حال حاضر یک سامانه یکپارچه در خصوص این موضوع وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سامانه ملی گردشگری سلامت به دانشگاه علوم پزشکی مشهد محول شد

ایجاد سامانه ملی گردشگری سلامت به دانشگاه علوم پزشکی مشهد محول شد