مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-09سياسي

هدایای خاص برای زوج های جوان در هفته فرهنگی تهران


فرماندار تهران با اشاره به 1400 عنوان برنامه در هفته فرهنگی تهران گفت: تفاهم نامه مشترکی بین فرمانداری تهران و هتل های بین اللملی، هتل آپارتمان ها و اقامتگاه های سنتی منعقد می شود که تخفیف ها و هدایای خاصی برای زوج های جوان قائل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، احمد قیومی فرماندار تهران صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران در سالن همایش های فرمانداری تهران در تشریح برخی برنامه های هفته فرهنگی تهران اظهار کرد: هفته فرهنگی تهران با قریب به 1400 عنوان برنامه شروع شده است و این حاصل تلاش های چند ماه قبل معاونت های فرمانداری تهران است؛ هویت بخشی و تمرکز بر آن از کارها مهم این هفته است چراکه در گذشته محلات و شهر برای هر فرد مهم بود که امروز این کار کم رنگ شده فلذا برنامه های تهران شناسی برای شناخت مراکز فرهنگی و تاریخی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تعدد برنامه ها تا امروز به این شکل سابقه نداشته است، افزود: تفاوت هفته تهران امسال با فعالیت های سال های گذشته در دو حوزه برنامه ریزی برای هفته تهران و پای کار آمدن دستگاه های اجرایی بر خلاف سال های گذشته است.

فرماندار تهران با اشاره به برخی برنامه های برگزار شده در این هفته، اضافه کرد: به طور خاص در روستاهای شهر تهران جشنواره های مختلفی با هدف شناخت تاریخچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایای خاص برای زوج های جوان در هفته فرهنگی تهران

هدایای خاص برای زوج های جوان در هفته فرهنگی تهران