مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-08بين الملل

هنرمندان ایرانی و خارجی «طوفان الاقصی» به پا کردند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با آغاز عملیات بزرگ «طوفان الاقصی» که از صبح دیروز در اراضی اشغالی آغاز شده و یکی از بزرگترین عملیات علیه رژیم اشغالگر قدس محسوب می شود، - هنرمندان طراح گرافیک، تصویرساز و نقاش ساعاتی پس از آغاز عملیات بزرگ طوفان الاقصی در فلسطین، با خلق آثارشان طوفان به پا کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با آغاز عملیات بزرگ طوفان الاقصی که از صبح دیروز در اراضی اشغالی آغاز شده و یکی از بزرگترین عملیات علیه رژیم اشغالگر قدس محسوب می شود، هنرمندان طراح گرافیک، تصویرساز و نقاش نیز آرام ننشستند و آثار خود را به فاصله ساعاتی پس از این عملیات در فضای مجازی منتشر کردند.

همچنین دیوارنگاره میدان فلسطین تهران نیز با محوریت عملیات بزرگ طوفان الاقصی و با عنوان آغاز عملیات بزرگ آزادی نصب شد.

از جمله آثار هنرمندان مقاومت می توان به مسعود نجابتی، سیدمسعود شجاعی طباطبایی، حسن روح الامین، محمدصابر شیخ رضایی، میکاییل براتی، مجتبی مجلسی و … اشاره کرد که در ادامه برخی از آنها را مشاهده می کنید.

مسعود نجابتی هنرمند طراح گرافیک و خط که سال گذشته نیز در دیوار حائل نقشی برای رژیم صهیونیستی خلق کرده بود، همزمان با عملیات طوفان الاقصی ، اثر زیر را طراحی و منتشر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان ایرانی و خارجی «طوفان الاقصی» به پا کردند

هنرمندان ایرانی و خارجی «طوفان الاقصی» به پا کردند