مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 19:002023-10-15اجتماعي

تحصیل 70 دانش آموز آسیب دیده بینایی در مدارس کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: در سال تحصیلی جاری 70 دانش آموز آسیب دیده بینایی از خدمات آموزشی، پرورشی، حمایتی و توانبخشی آموزش و پرورش استثنایی استان استفاده می کنند.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: در سال تحصیلی جاری 70 دانش آموز آسیب دیده بینایی از خدمات آموزشی، پرورشی، حمایتی و توانبخشی آموزش و پرورش استثنایی استان استفاده می کنند.

طالب محمدی پیش از ظهر امروز (23مهر) در مراسم گرامیداشت روز جهانی نابینایان که به صورت نمادین در مدرسه استثنایی توحید سنندج برگزار شد؛ با تبریک فرارسیدن (15 اکتبر) روز جهانی عصای سفید اظهار کرد: امروز انگیزه، توان، اراده، دستاورد و موفقیت های نابینایان را جشن می گیریم.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: 70 دانش آموز آسیب دیده بینایی در مدارس با نیازهای ویژه و تحت آموزش تلفیقی - فراگیر در مدارس عادی استان مشغول به تحصیل هستند.

محمدی افزود: از این تعداد 25 دانش آموز دختر و پسر دارای آسیب بینایی در مدارس با نیازهای ویژه پیش دبستانی و ابتدایی شهرستان های سنندج، سقز، دیواندره، مریوان و قروه تحصیل می کنند.

رییس آموزش و پرورش استثنایی کردستان افزود: 45 دانش آموز تلفیقی - فراگیر دارای آسیب بینایی شدید نیز در کنار همسالان خود و در مدارس عادی در سال تحصیلی جاری مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 70 دانش آموز آسیب دیده بینایی در مدارس کردستان

تحصیل 70 دانش آموز آسیب دیده بینایی در مدارس کردستان