مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 22:152023-10-01بين الملل

لندن: اعزام نظامیان انگلیسی به اوکراین مربوط به برنامه ای طولانی مدت است


نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه گفت این کشور در حال حاضر هیچ برنامه ای برای اعزام نظامیان انگلیسی برای آموزش دادن به اوکراینی ها ندارد و ممکن است این برنامه در آینده اجرا شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه گفت که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای اعزام نظامیان انگلیسی به ماموریت آموزشی به اوکراین وجود ندارد و ممکن است که این برنامه در اینده اجرا شود.

وی در ادامه سخنانش گفت که پیشنهاد وزیر دفاع انگلیس به یک برنامه طولانی مدت مربوط بوده و ارتباطی به درگیری کنونی در اوکراین ندارد.

 روزنامه تلگراف بامداد یکشنبه از تصمیم وزارت دفاع انگلیس برای اعزام نیروی زمینی به اوکراین، در بحبوحه جنگ با روسیه، خبر داد.

این روزنامه گزارش داد که گرانت شاپس وزیر دفاع جدید انگلیس می گوید برای آموزش نظامیان کی یف در میدان نبرد، تعدادی از خدمه نیروی زمینی این کشور را به اوکراین اعزام می کند.

شاپس در گفتگو با تلگراف توضیح داد که استقرار نیروی نظامی انگلیس در اوکراین هم اکنون تحت بحث و گفتگو با سران ارتش لندن قرار دارد تا برنامه آموزش نظامیان اوکراینی از خارج، به داخل این کشور و در میدان جنگ با روسیه منتقل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لندن: اعزام نظامیان انگلیسی به اوکراین مربوط به برنامه ای طولانی مدت است

لندن: اعزام نظامیان انگلیسی به اوکراین مربوط به برنامه ای طولانی مدت است