مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:452023-09-30اقتصادي

نبود برنامه ریزی در ایجاد زیرساخت های گردشگری در لارستان


نبود برنامه ریزی برای فراهم سازی زیرساخت های گردشگری در لارستان، یکی از چالش های مهم در توسعه صنعت گردشگری در این خطه محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، از پنجم تا یازدهم مهرماه، هرساله به عنوان هفته گردشگری معرفی شده و برنامه های مختلفی از سوی نهادها و فعالان در این عرصه برگزار می شود.

نامگذاری چنین روزهای این فرصت را می دهد تا بتوان به بررسی کاستی ها و نقاط ضعف در راستای رفع یا تقویت مشکلات موجود در راه توسعه گردشگری انجام داد.

شهر لار و به تبع آن سرزمین لارستان از مناطق مهمی است که می تواند در زمینه گردشگری به ویژه گردشگری تاریخی بر روی آن سرمایه گذاری داشت.

استان فارس 10 درصد از آثار ملی ایران را دارا بوده و بیشترین آثار تاریخی این استان به ترتیب در شهرستان های شیراز، مرودشت، کازرون و لارستان ثبت شده است.

یکی از شاخص های با اهمیت در امر جذب گردشگر، ایجاد زیرساخت های رفاهی لازم در این زمینه است.

موضوع اسکان و محل استراحت از جمله الزامات هر سفر است و قطعاً در هنگام زمینه چینی آغاز یک سفر، به موضوع مکان بیتوته توجه می شود .

در لارستان به واسطه شرایط مختلف اعم از موقعیت جغرافیایی، وضعیت آب وهوایی، بهره مندی از فرودگاه و غیره، تقریباً در تمام طول سال پذیرای مسافرین داخلی و حتی خارجی زیادی است که به همین منظو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود برنامه ریزی در ایجاد زیرساخت های گردشگری در لارستان

نبود برنامه ریزی در ایجاد زیرساخت های گردشگری در لارستان