مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-08سياسي

طرح «احیای اختیارات شورای شهر اهواز»؛ تلاش برای مبارزه با رانت و سوءاستفاده


در تلاشی برای افزایش شفافیت و نظارت بر عملکرد شهرداری، شورای شهر اهواز طرحی را بررسی می کند که به کاهش اختیارات شهردار و ارائه شفافیت در قراردادها می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، طرح احیای اختیارات شورای شهر که قرار است در صحن علنی شورای شهر اهواز بررسی شود، به هدف افزایش نظارت شورا بر عملکرد شهردار و ارائه شفافیت در قراردادها ارائه شده است.

طبق اظهارنظر سید محمدعلی پورموسوی، رییس شورای شهر اهواز، این طرح قرار است در جلسه رسمی شورا و با رای گیری مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین، غلامرضا شانه سازان، رییس کمیسیون حقوقی و املاک و نظارت شورای شهر اهواز، نیز این طرح را برای افزایش نظارت شورا و بهبود شفافیت در قراردادها مطرح کرده است.

سیدجواد رضوی عضو دیگر شورا که از طراحان اصلی این طرح است به خبرنگار فارس گفته بود: با تصویب طرحی با عنوان احیای اختیارات شورای شهر ، نظارت بر عملکرد شهردار اهواز در حوزه ی ترک تشریفات افزایش پیدا می کند.

به گفته رضوی در یازدهمین جلسه شورای ششم که در 14 مهرماه 400 برگزار شد، به شهردار منتخب اختیاراتی تفویض شد که این اختیارات شامل ارتباطات مالی و مسائل مربوط به امضای چک و مراودات فی مابین شهرداری با دیگر نهادها و ارگان ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «احیای اختیارات شورای شهر اهواز»؛ تلاش برای مبارزه با رانت و سوءاستفاده

طرح «احیای اختیارات شورای شهر اهواز»؛ تلاش برای مبارزه با رانت و سوءاستفاده