مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-12اقتصادي

نیت خدمت به مردم، تعیین کننده رفتار مسئولان است


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه نیت خدمت به مردم، تعیین کننده رفتار مسئولان است، رفتار متناسب با جایگاه را موجب آرامش مردم دانست.

- ایسنا/فارس معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه نیت خدمت به مردم، تعیین کننده رفتار مسئولان است، رفتار متناسب با جایگاه را موجب آرامش مردم دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس، محمدرضا حسینی امروز، 20 مهرماه در حاشیه میز خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه سفر هیئت دولت به فارس، به تاثیر کیفیت حضور مسئولان در سفر هیئت دولت و نقش تعیین کننده آن ها در پیگیری مشکلات اشاره و بر لزوم توجه به حسابرسی رفتار اداری با مردم تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اگر ما با نیت حل مشکلات مردم به این استان آمده باشیم، این نیت از ما رفتاری متفاوت، متجلی می سازد و مردم، این مسئله را احساس می کنند، چنانچه خداوند نیز وعده داده است که اگر نیت خدمت به مردم داشته باشیم، راه ها را به ما نشان می دهد.

وی با اشاره به بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و اینکه مردم ما بهتر از مردمان عهد رسول الله در مدینه و مردمان کوفه در عهد امیرالمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیت خدمت به مردم، تعیین کننده رفتار مسئولان است

نیت خدمت به مردم، تعیین کننده رفتار مسئولان است