مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 11:052023-09-23فرهنگي

«همسایه با کتاب» ویژه برنامه شبکه کتاب در هفته دفاع مقدس به صورت زنده پخش می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه کتاب، برنامه «همسایه با کتاب» ویژه برنامه هفته دفاع مقدس این شبکه در روز های 1 و 2 مهر ماه 1402 به صورت زنده پخش می شود.

- همسایه با کتاب ویژه برنامه شبکه کتاب در هفته دفاع مقدس به صورت زنده پخش می شود آثار حوزه دفاع مقدس و ادبیات پایداری در ویژه برنامه همسایه با کتاب شبکه کتاب معرفی، نقد و به صورت زنده پخش می شوند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه کتاب، برنامه همسایه با کتاب ویژه برنامه هفته دفاع مقدس این شبکه در روز های 1 و 2 مهر ماه 1402 به صورت زنده پخش می شود.

بر این اساس، در روز اول مهر ماه ساعت 15 برنامه همسایه با کتاب با موضوع بررسی کتاب دست های سبز لاله با حضور سرور پوریا و سارا عرفانی و ساعت 17 بررسی کتاب باران ترین بودی با حضور طیبه شامانی و هادی خورشاهیان به صورت زنده پخش می شوند.

روز دوم مهر ماه نیز ساعت 15 برنامه همسایه با کتاب با حضور محمد رضا شرفی خبوشان و خسرو باباخانی به بررسی کتاب کارخانه اسلحه سازی داوود داله خواهد پرداخت.

همچنین ساعت 17 کتاب مهمان هایی با کفش های لنگه به لنگه با حضور محمد گودرزی دهریزی، اسماعیل الله دادی و علی الله سلیمی معرفی و نقد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همسایه با کتاب» ویژه برنامه شبکه کتاب در هفته دفاع مقدس به صورت زنده پخش می شود

«همسایه با کتاب» ویژه برنامه شبکه کتاب در هفته دفاع مقدس به صورت زنده پخش می شود