مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-08اقتصادي

اجرای طرح شمیم یاس، بزودی در استان مرکزی


طرح شمیم یاس به زودی با هدف زنجیره سازی تولیدات مرتبط با حجاب و عفاف در این استان اجرایی خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: طرح شمیم یاس به زودی با هدف زنجیره سازی تولیدات مرتبط با حجاب و عفاف در این استان اجرایی خواهد شد.

فرزاد مخلص الائمه یکشنبه 16 مهرماه 1402 در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان مرکزی اظهار کرد: ایجاد مرکزی برای تولید و توزیع محصولات متنوع مرتبط با حجاب و عفاف تحت عنوان طرح شمیم یاس با یک نشان تجاری در حال شکل گیری است.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح مقرر شده است که شورای اسلامی شهر و شهرداری اراک مجتمع گلستان را برای عرضه این تولیدات به این طرح اختصاص دهند تا زنجیره مناسبی از عرضه تا تولید در محصولات مختلف عفاف و حجاب نظیر البسه شکل گیرد.

استاندار مرکزی با اشاره به استقبال خوب از اجرای این طرح، خواستار اعمال تشویق هایی نظیر معافیت مالیاتی برای تولید و عرضه محصولات مرتبط با عفاف و حجاب شد و با اشاره به برگزاری جلسات متعددی با تولیدکنندگان صاحب نام کشور برای فعالیت در حوزه تولید محصولات مرتبط با عفاف و حجاب در استان گفت: طرح شمیم یاس مراحل نهایی و پایانی را سپری می کند.

مخلص الائمه تصریح کرد: پس از مشخص شدن تولیدکنندگان و تعیین متراژ مورد نیاز، ظرف دو هفته آینده این کار آغاز خواهد شد و حوزه مدیریت شهری هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح شمیم یاس، بزودی در استان مرکزی

اجرای طرح شمیم یاس، بزودی در استان مرکزی