مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:002023-10-21ورزشي

درهای مدارس در روزهای پنج شنبه و جمعه برای ورزش خانوادگی باز می شود


درهای مدارس در روزهای پنج شنبه و جمعه برای ورزش خانوادگی باز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در آیین آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور که در مدرسه شهید دستغیب منطقه 9 تهران برگزار شد، اظهار کرد: ما از یک چیز خیلی خوشحالیم؛ ما از رهبر معظم انقلاب تا همه مسؤولان از این خوشحالیم که شما خوشحالید.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به عنوان پدر کشور توصیه می کنند که 3 کار انجام دهید تا عاقبت به خیر شود که آن، تحصیل، تهذیب و ورزش است؛ اولین مورد تحصیل است یعنی درس های تان را خوب بخوانید، دومین مورد تهذیب است یعنی بچه های خوبی باشید و آخرین مورد ورزش است.

  صحرایی با بیان اینکه در وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان دست به دست هم دادیم که شما در این سه کار موفق باشید، افزود: سلامتی شما مقدمه آن دو کار دیگر است یعنی بچه هایی که ورزش می کنند درس را بهتر می فهمند و مودب تر و بااخلاق تر هستند.

وی با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش 6 تربیت را دنبال می کنیم که یکی از آنها ساحت تربیت بدنی و زیستی است، گفت: تربیت دینی، تربیت علمی، تربیت فرهنگی، تربیت اجتماعی، تربیت اقتصادی، تربیت هنری و تربیت ورزشی شما مهم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درهای مدارس در روزهای پنج شنبه و جمعه برای ورزش خانوادگی باز می شود

درهای مدارس در روزهای پنج شنبه و جمعه برای ورزش خانوادگی باز می شود