مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-25سياسي

ما جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کردیم


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه ظلمی که در هشت سال دفاع مقدس به ایران شده بازگو نشده است، گفت: صدام یک فرد آموزش دیده شده بود که در جنگ با ایران به فکر تغییر ژئوپلیتیک و منافع خود بود.

- ایسنا/البرز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با بیان اینکه ظلمی که در هشت سال دفاع مقدس به ایران شده بازگو نشده است، گفت: صدام یک فرد آموزش دیده شده بود که در جنگ با ایران به فکر تغییر ژئوپلیتیک و منافع خود بود.

ایران هم قصد جنگ نداشت و امام (ره) بر اساس دیدگاه الهی تصمیم می گرفت و به دنبال منافع سیاسی نبود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سلیمان رستمیان روز دوشنبه سوم مهر ماه در هشتمین نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) و گرامی داشت هفته دفاع مقدس، این هفته فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی است برای نهادهای متولی مثل بنیاد تا بتوانند ماموریت ذاتی خود در بحث تبلیغ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را انجام بدهند.

وی به برگزاری مراسم میهمانی لاله ها اشاره کرد و افزود: در هفته دفاع مقدس هر دستگاهی متولی برنامه خاص است و بنیاد متولی برنامه میهمانی لاله ها در کشور است، این برنامه یک برنامه ملی و مذهبی است که در طول دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کردیم

ما جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کردیم