مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-08ورزشي

آیین روز ملی روستا و عشایر در ساوه برگزار می شود


در هفته فرهنگی این شهرستان 18 تا 25 مهرماه جاری، آیین روز ملی روستا و عشایر با حضور روستاییان و عشایر بخش مرکزی و مسوولان محلی و استانی 23 مهر با اجرای برنامه های متنوع و متعدد در روستای باغ شیخ برگزار می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه؛ مجید ولدخانی ظهر امروز در جلسه هماهنگی روز ملی روستا در ساوه با بیان اینکه در هفته فرهنگی این شهرستان 18 تا 25 مهرماه جاری، آیین روز ملی روستا و عشایر با حضور روستاییان و عشایر بخش مرکزی و مسوولان محلی و استانی  23 مهر با اجرای برنامه های متنوع و متعدد در روستای باغ شیخ برگزار می شود، اظهار کرد: برنامه های فرهنگی را باید روستاییان و عشایر هم حس کنند و این برنامه ها باید به دل روستاها برده شود.

وی ادامه داد: برای این روز برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و هنری و .

با حضور روستاییان تدارک دیده شده است.

بخشدار مرکزی ساوه با اشاره به اثر تاریخی کاروانسرای باغ شیخ به عنوان اولین اثر ثبت جهانی شده این شهرستان در 23 مهرماه بیان کرد: برنامه روز ملی روستا در این منطقه با هدف برگزاری جشن رونمایی این اثر و با رویکرد فرهنگی و تقویت شادی و نشاط  اجرا می شود.

برنامه روز ملی روستا با هدف برگزاری جشن رونمایی این اثر و با رویکرد فرهنگی و تقویت شادی و نشاط  اجرا می شود  ولدخانی،  برگزاری برنامه هایی در حوزه مف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین روز ملی روستا و عشایر در ساوه برگزار می شود

آیین روز ملی روستا و عشایر در ساوه برگزار می شود