مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 17:002023-09-28اقتصادي

مرحله جدید واگذاری زمین برای خانه سازی آغاز شد + جزییات


آغاز مرحله دوم اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت/ واگذاری یک میلیون قطعه زمین به روستاییان.

- جی پلاس؛ وزیر راه و شهرسازی گفت: با دستور رییس جمهوری تیم ویژه برای آغاز نهضت کاهش قیمت تمام شده مسکن راه اندازی می کنیم.

طبق گزارش ایلنا، مهرداد بذرپاش در مراسم افتتاح و بهره برداری از 10 هزار واحد پروژه های مسکن مهر پردیس با بیان اینکه ساخت 10 هزار واحد مسکونی راحت است اما فرایند ساخت و ساز بسیار سخت است و هزار و یک مشکل ایجاد می شود و ساخت 10 هزار واحد مسکونی از لحاظ تامین منابع، کار و زنجیره تولید اتفاق کمی نیست.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های وزارت شهرسازی اتمام مساکن مهر باقیمانده از 12 سال گذشته است، ادامه داد: ابتدای دولت ما بودیم و 240 هزار مسکن مهر که بدون منابع و بدون بودجه مصوب و وام به ارث رسیده بود که متقاضیان آن 12 سال انتظار کشیده بودند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: دولت قبل اعتقادی به مسکن مهر نداشت و کسی این پروژه را پیگیری نمی کرد و در این مدت هم قیمت پروژه بالا رفت به طوری که با قیمت های آن زمان امروز 4 متر بیشتر نمی توان خانه ساخت اما ساخت این واحدها وظیفه ماست و مبارک متقاضیان باشد.

بذرپاش با بیان اینکه در شهر پردیس بیش از 19 هزار مسکن مهر باقیمانده که تا آخر سال 12 هزار واحد مسکن مهر پردیس تحویل می شود، گفت: برخی از واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله جدید واگذاری زمین برای خانه سازی آغاز شد + جزییات

مرحله جدید واگذاری زمین برای خانه سازی آغاز شد + جزییات