مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-09فناوري

سامانه های الکترونیکی در دسترس مددجویان بهزیستی استان زنجان است


کلیه مددجویان تحت پوشش بهزیستی می توانند بدون مراجعه به مراکز و مددکاران آخرین وضعیت خدمات دریافتی خود را در بستر دولت همراه USSD استعلام کنند.

- ایسنا/زنجان سرپرست بهزیستی استان زنجان گفت: کلیه مددجویان تحت پوشش بهزیستی می توانند بدون مراجعه به مراکز و مددکاران آخرین وضعیت خدمات دریافتی خود را در بستر دولت همراه USSD استعلام کنند.

روح اله خدابنده لو در گفت وگو با ایسنا درخصوص نحوه استفاده از این سامانه گفت: جهت استفاده از این سامانه فرد با تلفن همراه خود می تواند یکی از شماره های *4*123# و یا *44*123# را شماره گیری کرده و سپس آخرین وضعیت مستمری، خدمات دریافتی، وضعیت کمیسیون پزشکی را مشاهده کند.

وی افزود: در این سامانه تاریخ و مبلغ آخرین مستمری ثبت شده، اطلاعات آخرین درخواست مستمری، کسورات مستمری و ثبت درخواست نوبت کمیته توانبخشی و تغییرات مرتبط با شماره حساب مستمری، ثبت و تغییر کدپستی محل اقامت در اختیار متقاضی قرار می گیرد.

این مقام مسئول در خصوص مشاهده خدمات کمیسیون پزشکی بهزیستی در این سامانه، گفت: در بخش کمیسیون پزشکی نیز در صورت ثبت کمیسیون پزشکی برای فرد، دسترسی به تاریخ کمیسیون، نوع معلولیت و نیاز به صدور کارت معلولیت فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های الکترونیکی در دسترس مددجویان بهزیستی استان زنجان است

سامانه های الکترونیکی در دسترس مددجویان بهزیستی استان زنجان است