مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-07سياسي

راه اندازی 17 سالن یاس در پایتخت با کاربری«ازدواج آسان»


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از تلاش شهرداری برای راه اندازی 17 سالن یاس در پایتخت بر اساس برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران خبر داد.

- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از تلاش شهرداری برای راه اندازی 17 سالن یاس در پایتخت بر اساس برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نرگس معدنی پور در خصوص اقدامات شهرداری تهران در موضوع ازدواج آسان با بیان اینکه در گذشته شهرداری برای ترویج این امر خطیر نسبت به ایجاد سالن های یاس برای استفاده خانواده های کم برخوردار اقدام کرد، گفت: تعدادی از این سالن ها در دوره گذشته تعطیل و یا به بخش های دیگر واگذار شد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه در برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران تلاش بر احیای این مراکز وجود داشت، یادآور شد: قرار بر این شد در مناطقی که این سالن ها با این کاربری غیرفعال شدند، مجدداً فعال و در مناطقی که مراکز یاس ندارند، با مشارکت بخش خصوصی این مراکز راه اندازی شود.

وی با اعلام اینکه قرار بر این است در برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران تعداد 17 سالن یاس در پایتخت راه اندازی کند، تصریح کرد: بر اساس آخرین گزارشاتی که دریافت کردیم، مناطقی که به سالن نیاز داشتند در تلاش هستند که مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 17 سالن یاس در پایتخت با کاربری«ازدواج آسان»

راه اندازی 17 سالن یاس در پایتخت با کاربری«ازدواج آسان»