مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 22:302023-09-23ورزشي

راهیابی علیزاده به یک چهارم نهایی با امتیاز برابر +فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روز اول و دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در شهر بلگراد صربستان برگزار می شود، مسابقات اوزان 55، - راهیابی علیزاده به یک چهارم نهایی با امتیاز برابر +فیلم کشتی گیر وزن 87 کیلوگرم کشورمان با پیروزی در مقابل حریف لهستانی خود، راهی یک چهارم نهایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روز اول و دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در شهر بلگراد صربستان برگزار می شود، مسابقات اوزان 55، 60، 72، 77، 82، 97 و 130 کیلوگرم در30 و 31 شهریور برگزار شد و در روز سوم مسابقات که اول مهرماه در حال برگزاری است اوزان 63، 67 و 87 کیلوگرم بر روی تشک می روند.

ناصر علیزاده و کولینیز در وزن 87 کیلوگرم به مصاف هم رفتند که نماینده ایران با دوبنده آبی و نماینده لهستان با دوبنده قرمز بر روی تشک حضور پیدا کردند.

علیزاده توانست با نتیجه 4 بر 4 کولینیز لهستانی را شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.

وی در دیدار اول خود با الیاس پاگکالیدیس به مبارزه پرداخت و با نتیجه 6 بر 4 به پیروزی رسید و در رقابت سوم خود به مصاف تورسینوف از قزاقستان می رود.

باید دید نماینده کشورمان می تواند حریف خود را در یک چهارم نهایی شکست دهد و راهی نیمه نهایی شود؟ مسابقات مرحله نیمه نهایی از ساعت 18 به بعد امروز آغاز خواهد شد و تا مشخص شدن فینال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی علیزاده به یک چهارم نهایی با امتیاز برابر +فیلم

راهیابی علیزاده به یک چهارم نهایی با امتیاز برابر +فیلم