مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 16:552023-09-26سياسي

عزم قوه قضاییه برای برخورد سریع و بدون تبعیض با فساد


اقدام قوه قضاییه باعث شد خط بطلانی بر فرضیه فساد ساختاری کشیده شود، مبارزه با لکه های فساد در کشور به صورت سیستماتیک است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مشرق نوشت: صبح امروز نشست خبری مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه با حضور خبرنگاران برگزار شد، در این جلسه ستایشی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار درباره ادعای بازداشت یا احضار فرزندان یکی از مقامات ارشد دستگاه قضایی شده اند، گفته است که پرونده ای تشکیل شده و با جدیت و بدون هیچ گونه تبعیضی به پرونده رسیدگی خواهد شد، سخنگوی قوه قضاییه گفته است که هر زمانی که به لحاظ قانونی اجازه اطلاع رسانی داشتیم، اطلاع رسانی خواهد شد.

این سخنان از جانب یکی از مسئولان ارشد دستگاه قضایی در اتمسفر سیاسی کشور معنایی خاص و مهم دارد، اوایل شهریورماه امسال رسانه ضد ایرانی صدای آمریکا در میانه گزارش خود درباره ابعاد پرونده فساد اقتصادی باند محمد رستمی صفا نام پسران یکی از مقامات ارشد قوه قضاییه را نیز بر زبان آورد.

بر اساس ادعای صدای آمریکا روز 28 تیرماه فرزندان این مقام عالی رتبه به عنوان متهم به شعبه 13 بازپرسی دادسرای جرائم اقتصادی احضار شده اند.

در آن زمان قوه قضاییه واکنش خاصی به این خبر نشان نداد همین مسئله باعث شد برخی رسانه های داخلی با استناد به این خبردر تحلیل های غیرمنصفانه بیان کنند که دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم قوه قضاییه برای برخورد سریع و بدون تبعیض با فساد

عزم قوه قضاییه برای برخورد سریع و بدون تبعیض با فساد