مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-16بين الملل

تحلیل وزیر کشور از عملیات طوفان الاقصی


وزیر کشور موضع آمریکا و سکوت غربی ها درقبال جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی را عبرت آمیز خواند و گفت: امروز الحمدالله مقاومت قوی و استوار در میدان است و رژیم صهیونیستی مسیر افول و فروپاشی را طی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، احمد وحیدی روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا در تحلیل خود از عملیات طوفان الاقصی گفت: عملیات الاقصی با قدرت برتر طراحی شد و عملیاتی غافلگیرانه بود.

وزیر کشور با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی و پایداری مردم فلسطین گفت: مردم فلسطین با وجود حملات وحشیانه و سبعانه رژیم صهیونیستی با پایداری در میدان نبرد باقی ماندند و با افتخار علی رغم انبوهی از خسارت های وارده همچنان مقاومت می کنند.

وحیدی با اشاره به ددمنشی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با نسل کشتی و جنایت علیه بشریت چهره کَریه اش را به جهانیان نشان داد.

وزیر کشور به موضع آمریکا و سکوت غربی ها اشاره کرد و گفت: آمریکا از جنایات ضد بشری و نسل کشی رژیم صهیونیستی دفاع کرده و این جنایات را تایید می کنند و به رژیم صهیونیستی برای ادامه این جنایات چراغ سبز نشان می دهند،این رفتارها بسیار عبرت آمیز است.

وحیدی گفت: سکوت غربی ها و بستن چشم هایشان در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی پیامدهای مهمی دارد و می تواند معادلات منطقه را وارد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل وزیر کشور از عملیات طوفان الاقصی

تحلیل وزیر کشور از عملیات طوفان الاقصی