مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 22:052023-09-27اقتصادي

افزایش 12 درصدی صدور پروانه های بهره برداری در گردشگری خوزستان


معاون گردشگری مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: دوره های آموزشی متعددی با هدف توانمندسازی ظرفیت های روستایی در تمام روستاهای هدف گردشگری خوزستان در دست اجرا است.

- ایسنا/خوزستان معاون گردشگری مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان گفت: دوره های آموزشی متعددی با هدف توانمندسازی ظرفیت های روستایی در تمام روستاهای هدف گردشگری خوزستان در دست اجرا است.

جمال عامری نسب، در آیین نکوداشت روز جهانی جهانگردی و گردشگری که امروز 5 مهر 1402 در هتل پارس اهواز برگزار شد با تاکید بر این که بازدید از تاسیسات گردشگری از اولویت های مهم اداره میراث فرهنگی است اظهار کرد: به افزایش و پیشرفت 12 درصدی صدور پروانه های بهره برداری دست پیدا کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به این که طرح های بی بدیلی در کشور برای حوزه گردشگری آغاز شده و به سرانجام رسیده اند، خاطرنشان کرد: در حوزه بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی اقدامات مهمی از جمله تولید محتوا به شیوه تولید کلیپ های تبلیغاتی و تولید عکس های تبلیغاتی گردشگر محور و محصول محور، ارتقای وبسایت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی با قابلیت ترجمه به 20 زبان دنیا، انجام تحقیقات بازاری براساس ظرفیت ها و محصولات گردشگری خوزستان، تشکیل هسته تورهای ورودی براساس بازار هدف استان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 12 درصدی صدور پروانه های بهره برداری در گردشگری خوزستان

افزایش 12 درصدی صدور پروانه های بهره برداری در گردشگری خوزستان