مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 18:502023-09-24دانش

دهقانی: برای حل مشکل مسکن نخبگان تلاش می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روح اله دهقانی فیروزآبادی در آیین آغاز عملیات اجرایی استادسرای دانشگاه صنعتی شریف با تأکید بر اینکه این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های کشور است و هریک از سرمایه های انسانی این دانشگاه ها ارزش میلیاردی دارند، - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: شهردار تهران به ارتقاء علمی پایتخت و هوشمندسازی شهر توجه جدی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روح اله دهقانی فیروزآبادی در آیین آغاز عملیات اجرایی استادسرای دانشگاه صنعتی شریف با تأکید بر اینکه این دانشگاه یکی از بهترین دانشگاه های کشور است و هریک از سرمایه های انسانی این دانشگاه ها ارزش میلیاردی دارند، اظهار کرد: بسیاری از ثروت های ملی کشور دستاورد مغزافزار ها و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف است.

وی با بیان اینکه وضعیت حقوق اساتید عضو هیئت علمی مناسب نیست، تصریح کرد: باید تدبیری برای این موضوع اندیشید و از سویی دیگر فکری برای مسکن اساتید شود.

دهقانی با تاکید بر اینکه شهردار تهران از ابتدای فعالیت خود توجه و تلاش جدی برای ارتقاء سطح علمی و هوشمندسازی شهر داشته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم ساخت مسکن برای اساتید ظرف یک یا دو سال آینده به نتیجه برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی: برای حل مشکل مسکن نخبگان تلاش می کنیم

دهقانی: برای حل مشکل مسکن نخبگان تلاش می کنیم