مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:212023-10-09بين الملل

وزیر خارجه ارمنستان شرکت در مذاکرات با همتایان آذربایجانی و روس را رد کرد


وزیر خارجه ارمنستان شرکت در مذاکرات با همتایان آذربایجانی و روس را رد کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری ترند خبر داد آرارات میرزویان وزیر خارجه ارمنستان شرکت در نشست با وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و روسیه در بیشکک در حاشیه نشست کشورهای مستقل مشترک المنافع را رد کرده است.

  پیش تر، میخاییل گالوزین معاون وزیر خارجه روسیه گفت مسکو در حال بررسی امکان انجام مذاکرات با حضور وزیر خارجه روسیه و وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در چارچوب نشست کشورهای مستقل مشترک المنافع در بیشکک پایتخت قرقیزستان است.

این مقام روس گفت: گفت وگو بین روسیه، آذربایجان و ارمنستان درباره  طیف کاملی از موضوعات حل و فصل مناقشه باکو و ایروان هرگز قطع نشده و امیدواریم این تماس ها ادامه یابد.

طرف آذربایجانی قبلاً موافقت خود را اعلام کرده، انتظار داریم طرف ارمنستانی هم با مسؤولیت کامل به این موضوع بپردازد و با حضور در مذاکرات موافقت کند.

  الهام علی اف رییس جمهور جمهوری آذربایجان هم یکشنبه از احتمال برگزاری نشستی در تفلیس پایتخت گرجستان برای عادی سازی روابط با ارمنستان خبر داد.

علی اف یکشنبه در کنفرانس خبری مشترک با ایراکلی گاریباشویلی نخست وزیر گرجستان گفت: در صورت وجود چنین توافقی، نمایندگان ساختارهای مربوطه ما می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه ارمنستان شرکت در مذاکرات با همتایان آذربایجانی و روس را رد کرد

وزیر خارجه ارمنستان شرکت در مذاکرات با همتایان آذربایجانی و روس را رد کرد