مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:552023-10-10بين الملل

انتقال صدها نظامی صهیونیستی از خارج برای شرکت در عملیات علیه حماس


نیروی هوایی رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه از بازگرداندن صدها تن از سربازان خود از خارج برای مشارکت در عملیات نظامی علیه حماس در نوار غزه خبر داد.

- نیروی هوایی رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه از بازگرداندن صدها تن از سربازان خود از خارج برای مشارکت در عملیات نظامی علیه حماس در نوار غزه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به بحران سربازان ذخیره در ارتش رژیم صهیونیستی در پی شورش آنها علیه طرح تغییرات قضایی، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی صدها سرباز را از سراسر اروپا به اراضی اشغالی منتقل کرد.

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد، این اقدام برای تامین نیروهای بیشتر جهت ادامه جنگ در چارچوب عملیات شمشیرهای آهنین انجام می شود.

روزنامه تایمز اسراییل نوشت، رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد، 300 هزار سرباز ذخیره را از روز شنبه برای تامین جنگ خود علیه نوار غزه فراخوانده است.

روزنامه هاآرتص پیش از این در گزارشی به کمبود تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی پرداخته و نوشت، ارتش خودروهای زرهی و دیگر تجهیزات اساسی را کم دارد.

نویسنده این گزارش به روسای رژیم صهیونیستی و ارتش هشدار داد، تا زمانی که خودروهای زرهی در اختیار نظامیان قرار نگرفته، فکر حمله به نوار غزه را نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال صدها نظامی صهیونیستی از خارج برای شرکت در عملیات علیه حماس

انتقال صدها نظامی صهیونیستی از خارج برای شرکت در عملیات علیه حماس