مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 22:402023-10-14اقتصادي

مرحله دوم تولید خودروهای هیبریدی به زودی در رفسنجان آغاز می شود


تولید خودروهای هیبریدی (برقی) در کشور به مرکزیت استان کرمان و مرحله نخست آن در بم است که ساخت سوله های مرحله دوم تولید این خودروها در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی تکمیل و آغاز به کار می کند.

- ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: تولید خودروهای هیبریدی (برقی) در کشور به مرکزیت استان کرمان و مرحله نخست آن در بم است که ساخت سوله های مرحله دوم تولید این خودروها در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی تکمیل و آغاز به کار می کند.

حسین رضایی عصر 22 مهرماه در مراسم افتتاحیه نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش خودروهای دیزلی در رفسنجان، اظهار کرد: شهرستان بم به عنوان نخستین جایگاه تولید خودروهای هیبریدی (برقی) کشور است.

وی افزود: نمایندگی دوم کشوری تولید این خودروها قرار است در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان پا بگیرد و احداث سوله ها و کارگاه های مورد نیاز این طرح 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رضایی تصریح کرد: توسط دو سرمایه گذار نمایندگی خدمات فروش و پس از فروش خودروهای سنگین دیزلی در رفسنجان افتتاح شد و این سرمایه گذاران پیگیر طرح توسعه ای خدمات فروش و پس از فروش خودروهای هیبریدی در رفسنجان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم تولید خودروهای هیبریدی به زودی در رفسنجان آغاز می شود

مرحله دوم تولید خودروهای هیبریدی به زودی در رفسنجان آغاز می شود