مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 22:252023-09-30سياسي

تعیین اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه


مسئول روابط عمومی شورای نگهبان استان کرمانشاه: حجت الاسلام محسن مفید رییس هیئت و هوشنگ معین، فرهاد علیخانی، محسن عزیزی و حجت الاسلام علی محبی به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی استان کرمانشاه تعیین شدند.

-  حامد فراخین روابط عمومی شورای نگهبان استان کرمانشاه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارس از کرمانشاه اظهار کرد:  اعضای هیئت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان های استان کرمانشاه با استناد به ماده پنج قانون نظارت شورای نگهبان بر انتخابات و با تصویب هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

وی افزود: ماده یک قانون نظارت شورای نگهبان بر انتخابات مجلس شورای اسلامی گویای این مطلب است که باید پیش از شروع انتخابات، از سوی شورای نگهبان پنج نفر از افراد مسلمان و مطلع و مورد اعتماد ( به عنوان هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات) انتخاب و به وزارت کشور معرفی می شوند و بنا به تبصره این ماده از پنج نفر عضو هیأت مرکزی نظارت حداقل یک نفر باید عضو شورای نگهبان باشد.

روابط عمومی شورای نگهبان استان کرمانشاه عنوان کرد: حجت الاسلام و المسلمین محسن مفید به عنوان رییس هیئت و هوشنگ معین، فرهاد علیخانی، محسن عزیزی و حجت الاسلام و المسلمین علی محبی به عنوان اعضای هیئت نظارت بر انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه

تعیین اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه