مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 22:202023-10-08سياسي

همایش بزرگداشت وکلای امام خمینی(ره) برگزار می شود


مسئول دفتر قم موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: تاکنون هزار و 221 نفر از وکلای امام خمینی(ره) را شناسایی کرده ایم که فقط 80 نفر از آن ها زنده هستند و قرار است در 18 آبان ماه همایش به منظور تجلیل از وکلای حاضر و بزرگداشت وکلای فقید برگزار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس کمساری عصر امروز در دیدار با آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: امام خمینی (ره) زیاد اهل اجازه دادن در اجتهاد و نقل روایت نبودند؛ ولی در امور حسبی و دریافت وجوهات به برخی اجازه داده اند که ما تا کنون هزار و 221 نفر را شناسایی کرده ایم که تنها 80 نفر از این افراد زنده هستند.

وی با بیان اینکه بنا است در یک همایش در 18 آبان ماه از وکلای امام خمینی (ره) که زنده هستند تجلیل به عمل آید و بزرگداشت وکلای دیگر نیز انجام شود گفت: در این همایش 10 مقاله علمی پیرامون موضوع وکالت نوشته شده و با 27 نفر از وکلای حضرت امام و افرادی که متخصص در این موضوع بودند نیز مصاحبه هایی گرفته شده که در قالب کتابی رونمایی خواهد شد.

 مدیرکل مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با بیان اینکه برخی از وکلای امام مانند شهید سعیدی و شهید مطهری به شهادت رسیده اند ابراز کرد: در حاشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بزرگداشت وکلای امام خمینی(ره) برگزار می شود

همایش بزرگداشت وکلای امام خمینی(ره) برگزار می شود