مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 16:502023-09-23سياسي

همه نهادها متولی امر دفاع مقدس هستند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، گفت: همه دستگاه های دولتی وظیفه مند هستند دفاع مقدس را برای نسل جوان امروز تبیین کنند؛ زیرا در غیر این صورت دشمنان مطابق با میل خودشان دست به تبیین می زنند.

- ایسنا/قم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، گفت: همه دستگاه های دولتی وظیفه مند هستند دفاع مقدس را برای نسل جوان امروز تبیین کنند؛ زیرا در غیر این صورت دشمنان مطابق با میل خودشان دست به تبیین می زنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن هنرمند، در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عنوان کرد: شهدای ما با از خود گذشتگی و ایثار جان خود نعمت امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آوردند؛ لذا نه فقط دستگاه های دولتی بلکه آحاد مردم باید در قبال ایثار و فداکاری شهدا و امنیت امروز جامعه شکرگزار باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، بیان کرد: هفته دفاع مقدس نماد شجاعت و ایثار و اتحاد یک ملت است؛ ملت ما در دوران دفاع مقدس با تمام توان ایستاد و قدرت خود را به رخ استکبار کشید.

هنرمند تاکید کرد: وجود شهدا، جانبازان و رزمندگان در جامعه ما، راهنما و نشان دهنده مسیر سعادت است تا راه گم نکنیم.

وی اظهار کرد: 6090 شهید، 12 هزار جانباز و 800 آزاده در استان قم داریم، همچنین 5 هزار نفر از ایثارگران سطح کشور نیز در قم ساکن هستند، بنابراین این جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه نهادها متولی امر دفاع مقدس هستند

همه نهادها متولی امر دفاع مقدس هستند