مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 14:052023-09-29سياسي

امیر صباحی فرد: ایران اسلامی دارای امن ترین آسمان در دنیا است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در یادواره تجلیل از شهدای این نیرو ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: - فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی کشور پیشرفته ترین و بهترین تجهیزات کاملا بومی را در همه زمینه ها اعم از کشف، رهگیری، درگیری و سامانه های اطلاعاتی در اختیار دارد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در یادواره تجلیل از شهدای این نیرو ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در جنگ تحمیلی در شرایطی بودیم که اندک تجهیزات را در اختیار داشتیم.

امیر صباحی فرد با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ما به لحاظ تجهیزاتی وابسته بودیم، ادامه داد: تجهیزات ما در جنگ تحمیلی از کشور های دیگر خریداری شده بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: ملت شهید پرور و ولایی ایران بدانند که در نیروی پدافند هوایی کشور دارای پیشرفته ترین و بهترین تجهیزات کاملاً بومی را در همه زمینه ها اعم از کشف، رهگیری، درگیری، سامانه های اطلاعاتی در اختیار دارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قدرت مطلق پدافند هوایی در سطح منطقه است، افزود: نیروی پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران در دنیا حرف های زی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر صباحی فرد: ایران اسلامی دارای امن ترین آسمان در دنیا است

امیر صباحی فرد: ایران اسلامی دارای امن ترین آسمان در دنیا است