مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 01:002023-10-09سياسي

چالش های بخش کشاورزی از طریق فناوری نوین و ارتباط با دانشگاه قابل رفع است


راه برون رفت بسیاری از مشکلات نظیر کم آبی و خشکسالی که اکنون به یک چالش بزرگ تبدیل شده، با بهره گیری از ظرفیت ها و ارتباط با دانشگاه ها و مراکز علمی مسیر خواهد بود.

- ایسنا/کرمان فرماندار سیرجان گفت: راه برون رفت بسیاری از مشکلات نظیر کم آبی و خشکسالی که اکنون به یک چالش بزرگ تبدیل شده، با بهره گیری از ظرفیت ها و ارتباط با دانشگاه ها و مراکز علمی مسیر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی یعقوبی پور 17 مهرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه دانش بنیان شدن بخش کشاورزی، راهبردی ثمربخش در رفع چالش های این حوزه است، اظهارکرد: یکی از رسالت های وزارت جهاد کشاورزی، تامین امنیت غذایی کشور است، به همین منظور تحقق امنیت و سلامت غذایی در شهرستان نیازمند تعامل دستگاه های اجرایی همچون منابع طبیعی، امور عشایری و دامپزشکی است.

او افزود: باید روش های سنتی گذشته را کنار بزنیم و اقدامات در حوزه کشاورزی باید مبتنی بر علم و دانش باشد تا امنیت غذایی جامعه تضمین شده باشد.

فرماندار سیرجان با بیان اینکه تعامل با دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی راه حلی برای رفع چالش های بخش کشاورزی شهرستان است، تصریح کرد: راه برون رفت بسیاری از مشکلات نظیر کم آبی و خشکسالی که اکنون به یک چالش بزرگ تبدیل شده، با بهره گیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش های بخش کشاورزی از طریق فناوری نوین و ارتباط با دانشگاه قابل رفع است

چالش های بخش کشاورزی از طریق فناوری نوین و ارتباط با دانشگاه قابل رفع است