مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-29سياسي

دیدار صمیمانه برخی از اصحاب رسانه کرمانشاه با خانواده شهدا و ایثارگران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، به همت بسیج رسانه استان کرمانشاه در هفته دفاع مقدس جمعی از اهالی رسانه از خانواده 2 تن از شهیدان و ایثارگران کرمانشاهی دیدار کردند.

در جریان این دیدار که سعی شد از نزدیک مشکلات زندگی این عزیزان بررسی کرده و پیگیری لازم در جهت مرتفع ساختن آن ها صورت گیرد.

      خانواده ایثارگر زنده یاد محمدرضا حسینی زنده یاد محمدرضا حسینی که جانباز 25 درصد بوده و 3 سال در زندان های حزب بعث محبوس بودند که متأسفانه در سال 1400 به علت عارضه قلبی به دیار باقی شتافتند.

همسر ایثارگر طی دیدار به عمل آمده استقبال گرمی از اصحاب رسانه داشته و از رنج های زندگی حال حاضر خود در نبود همسرشان سخن گفت.

همسری که با وجود درد بسیار زانو به استقبال میهمانانش آمد.

  خانواده ای بسیار خون گرم و مهمان نواز ولی رنج بسیار کشیده از شرایط زندگی خود به دلیل کهولت سن و شرایط فرزندانش که مشکل اشتغال آن ها دغدغه این مادر شده بود.

    خانواده شهید عطاءالله فرامرزی شهید عطاءالله فرامرزی، شهید 17 ساله ای که با تلاش بسیار خودش را به جبهه مبارزه علیه دشمنان باطل رساند و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مادر شهید فرامزی خرسند  از دیدار اصحاب رسانه به منزلشان بسیار به استقبال آمد و میهمانان خود را به داخل منزل راهنمایی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار صمیمانه برخی از اصحاب رسانه کرمانشاه با خانواده شهدا و ایثارگران

دیدار صمیمانه برخی از اصحاب رسانه کرمانشاه با خانواده شهدا و ایثارگران