مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 20:302023-09-25فرهنگي

ساعت کاری کتابخانه های عمومی فارس در نیمه دوم سال اعلام شد


نحوه و زمان فعالیت کتابخانه های عمومی فارس در نیمه دوم سال 1402 براساس دستورالعمل های نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام شد.

- ایسنا/فارس نحوه و زمان فعالیت کتابخانه های عمومی فارس در نیمه دوم سال 1402 براساس دستورالعمل های نهاد کتابخانه های عمومی کشور اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساعت کاری کتابخانه های عمومی فارس در نیمه دوم سال 1402 اعلام شد.

بدین ترتیب کتابخانه های عمومی فارس که به صورت دوشیفت اداره می شوند، از ابتدای مهرماه تا پایان سال 1402، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 19 و روزهای پنج شنبه از ساعت 8 تا 13:30 به علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی خدمات ارائه خواهند کرد.

همچنین کتابخانه های تک شیفت استان فارس، در نوبت کاری صبح از ساعت 7:30 تا 14 و در نوبت کاری بعدازظهر از ساعت 13 تا 19 پذیرای مخاطبان خواهند بود.

افزون بر این، با توجه به درخواست کاربران کتابخانه های عمومی، کتابخانه عمومی رییسی اردکانی شیراز با افزایش ساعت کاری خود، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 21 فعال است.

این کتابخانه همچنین در تعطیلات رسمی و روزهای جمعه نیز از ساعت 8 صبح تا 19 باز است و علاقه مندان برای امانت کتاب، استفاده از بخش نشریات و سالن مطالعه می توانند به کتابخانه مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت کاری کتابخانه های عمومی فارس در نیمه دوم سال اعلام شد

ساعت کاری کتابخانه های عمومی فارس در نیمه دوم سال اعلام شد