مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:402023-09-26اقتصادي

فراهم شدن زیرساخت های صادرات فرش در خراسان شمالی


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت خراسان شمالی از مهیا شدن زیر ساخت های صادرات فرش در استان خبر داد و گفت: امکان صادرات فرش از طریق گمرک استان فراهم شده است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت خراسان شمالی از مهیا شدن زیر ساخت های صادرات فرش در استان خبر داد و گفت: امکان صادرات فرش از طریق گمرک استان فراهم شده است.

مهرداد داودزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تولید فرش در این استان از گردش مالی بالایی برخوردار است و با توجه به فراهم شدن زیرساخت های صادرات فرش در استان انتظار می رود بافندگان فرش در خصوص برندسازی فرش های استان کمک کنند.

به گفته وی از سال گذشته زمینه برای حضور بافندگان در نمایشگاه های خارج از کشور یا سایر استان ها فراهم شده است و تسهیلاتی نیز در این خصوص به بافندگان اختصاص داده شد.

داودزاده برگزاری هفت دوره آموزشی، بازاریابی، طراحی و آموزش 300 نفر در دو سال اخیر را از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه اعلام کرد.

وی به اهمیت جایگزین کردن بیمه شدگان جدید در ازای خروج بیمه شدگان سابق فرش را نیز اشاره کرد و ادامه داد: تعداد بافندگان دارای شناسنامه استان 19هزار و 200نفر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن زیرساخت های صادرات فرش در خراسان شمالی

فراهم شدن زیرساخت های صادرات فرش در خراسان شمالی