مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-10ورزشي

درخشش دانش آموزان ایران در مسابقات علوم و اختراعات لندن


دبیر علمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا از کسب 8 مدال رنگارنگ توسط دانش آموزان ایران در مسابقات علوم و اختراعات جهانی 2023 خبر داد و گفت: دانش آموزان ایرانی در این دوره از مسابقات موفق به کسب 3 مدال طلا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهدی رشیدی جهان دبیر علمی جشنواره دانش آموزی ابن سینا با اشاره به برگزاری پنجمین دوره مسابقات علوم و اختراعات انگلیس 2023 به میزبانی دانشگاه کینگستون لندن در تاریخ 5 و 6 اکتبر ( 13 و 14 مهر)، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور تیم های برگزیده و در رشته های مختلف از 34 کشور همراه بود که دانش آموزان ایرانی موفق به کسب 8 مدال رنگارنگ شدند.

وی ادامه داد: تیم های برگزیده از جشنواره دانش آموزی ابن سینا به صورت غیرحضوری در مسابقات فوق شرکت داده شدند که حاصل آن 3 مدال طلا، 4 مدال نقره و یک مدال برنز و کسب جایژه ویژه توسط امیرحسین منافی از این مسابقات بود.

رشیدی جهان گفت: تیم متشکل از جواد حقی، مهراد فریدی، پارسا سجادی و آرمین توحید اصل در رشته مکاترونیک - امیر حسین منافی در رشته نانو شیمی و پرهام عرب زاده در رشته پزشکی-زیست شناسی مولکولی صاحب مدال طلای این رقابت ها شدند.

دبیر جشنواره دانش آموزی ابن سینا افزود: تیم متشکل از عرشیا جنت مکان، اراد قاسمی، امیر حسین آزمون، محمدرضا فضلی و امیر جوادپورخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانش آموزان ایران در مسابقات علوم و اختراعات لندن

درخشش دانش آموزان ایران در مسابقات علوم و اختراعات لندن